Foredragene fra Evalueringskonferansen 2013

Norsk evalueringsforening

Foreningens rolle er å være en pådriver for økt kvalitet og bedre gjennomføring og bruk av evalueringer.

Hvem vi er

Vi er kilden til god innsikt innen risikostyring, compliance og internrevisjon. Vi gir medlemmer et solid faglig fundament og styrker kunnskapen om styring og kontroll i private og offentlige virksomheter.

Hva gjør vi

Vi tilbyr arenaer for erfaringsutvekslinger og læringsplattformer for medlemmer. Vi tildeler tittelen “Diplomert internrevisor” og andre internasjonale sertifiseringer.

Hvordan gjør vi det

Vi formidler fagstoff, utvikler veiledninger og deler verktøy under mottoet “Fremskritt gjennom deling av kunnskap”. Vi tilbyr aktiviteter som skal fremme samhandling på tvers av fagområdene.

Eksempel på lysbildevisning

In a tincidunt ligula, quis blandit diam. Pellentesque fermentum erat a dolor porttitor tempor. Aenean eu porta lorem. Sed ullamcorper gravida sapien vulputate pellentesque. Duis quis commodo sem. Integer eros purus, tincidunt sed sagittis quis, dignissim et tortor. Nunc vitae massa tempor, finibus lectus ac, scelerisque diam. Vestibulum felis tellus, elementum sed risus a, imperdiet rhoncus dolor.

Vår visjon

In a tincidunt ligula, quis blandit diam. Pellentesque fermentum erat a dolor porttitor tempor. Aenean eu porta lorem.  Vestibulum felis tellus, elementum sed risus a, imperdiet rhoncus dolor. Donec at neque est. Pellentesque ullamcorper dignissim ullamcorper. Aliquam a sapien tincidunt, semper libero quis, dapibus lorem. Duis porta ante ac volutpat.

Start video