Treningsprogram i Antwerp, Belgium

Søker evalueringseksperter fra Norge

The Institute of Development Policy and Management (University of Antwerp, Belgia) har tatt initiativ til et intensivprogram i evaluering ved navnet «Strengthening National M&E Capacities and Use. Evaluation societies as driving force.»logo_en

Det to uker lange programmet (19-31/10/2015, i Antwerp, Belgia) har som mål å bringe sammen ledende evalueringseksperter (medlemmer av nasjonale evalueringsforeninger) for å sette foreningene i stand til å ta opp sin rolle i  å utvikle nasjonale evalueringssystemer . Mer spesifikt, vil dette treningsprogrammet muliggjøre at omkring 25 evalueringseksperter med ulike nasjonaliteter, blir satt i stand til å være en drivkraft inn i å jobbe for forbedring av nasjonale evalueringssystemer.

Programmet søker evalueringseksperter fra offentlig sektor, det sivile samfunn, myndigheter, stiftelser, og akademia. Alle medlemmer bør imidlertid ha en universitetsgrad innen samfunnsvitenskap eller lignene, og bør ha profesjonell erfaring med evaluering. Søkere må også være flytende i engelsk.

For mer informasjon, last ned broskyren her: [download id=»991″]

Eller besøk nettsiden www.uantwerp.be/evaluationsocieties-iob